کارگر از ضرورت مقابله با تحریف و فراموش شدن دفاع مقدس خبر داد.

خبرنگار: باقری‌نیا/دفاع مقدس را جناحی‌ و سیاسی نکنید‌ / دفاع مقدس‌ فراتر از مرزهای‌ جمهوری اسلامی رفته است / محتوای دفاع مقدس را تحریف‌ نکنید به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن کارگر‌ رئیس بنیاد حفظ آثار‌ و نشر‌ ارزش‌های بسیج در همايش راويان دفاع مقدس كه در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات در حال برگزاری است با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری‌ در رابطه با دفاع مقدس اظهار کرد: 2 موضوع فراموش نشدن و تحریف‌ نکردن دفاع مقدس‌ از جمله تأکیدات ایشان است و در همين راستا نبايد اجازه دهيم كه ‌ دفاع مقدس‌ تحریف‌ و فراموش‌ شود.

کارگر با اشاره به این موضوع که دفاع مقدس از مرزهای‌ کشور خودمان فراتر رفته گفت: نباید دفاع مقدس را کوچک کنیم و آن را درگیر‌ مسائل سیاسی‌ و جناحی‌ کنیم.

 رئیس بنیاد حفظ آثار‌ و نشر‌ ارزش‌های بسیج در رابطه با اهميت موضوع تحریف‌ دفاع مقدس گفت: اين موضوع بسیار مهم است،گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم كه به نام دفاع مقدس مراسم های مختلفی می‌گیرند و در آن مراسم به تبلیغ دفاع مقدس مي‌پردازند ‌ درحالی كه مطالب و محتوا ضد ارزش‌های دفاع مقدس است و قصد تخريب كردن آن‌را دارند.

 وی خاطرنشان کرد: شاید اشتباهاتی‌ در دفاع مقدس داشته باشیم‌ اما اين دفاع آنقدر‌ بزرگ است که اشتباهات‌ در آن به چشم نمی‌آیند.

 کارگر با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر آن که "انقلاب اسلامی به واسطه‌ دفاع مقدس تثبیت‌ شد و اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شد‌ "بیان کرد: امام و مردم از دفاع مقدس‌ سرافراز‌ و پیروز درآمدند، در دفاع مقدس تنها شهدا دخيل نيستند بلكه همه افراد جامعه در آن نقش دارند.

موفقیت‌های کشور مرهون دفاع مقدس است

 رئیس بنیاد حفظ آثار‌ و نشر‌ ارزش‌های بسیج خاطر نشان كرد: همه موفقیت امروز ما مانند انرژی‌ هسته‌ای ،سلول‌های بنیادی و غیره مدیون و مرهون دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار